dinsdag 5 januari 2016

Inspiration | 050116

Ik was al een tijdje niet tevreden met de link van mijn blog. 'Halcyon fashionista', die naam koos ik ooit. Halcyon staat voor een periode van vrede, vrijheid en blijheid. Ik vond dat een leuke naam voor een blog, en koos die dan ook als link. Toch wilde ik nu iets anders. En daarom is het vanaf nu; www.byjoell.blogspot.nl ! Er is nog iets waar ik niet tevreden was, en daar gaat deze post over. Namelijk mijn kamer. Ik heb altijd goede ideeën gehad voor wat ik precies op mijn kamer wilde, maar het kwam er nooit helemaal zo uit als ik wilde. De laatste tijd lukt dat al een stuk beter, en begint mijn kamer eruit te zien zoals ik graag zou willen. Ik heb wat foto's gemaakt van de plekken in mijn kamer waar ik al tevreden mee ben, en die wilde ik graag met jullie delen. En ik denk dat jullie er ook wel wat aan hebben, als inspiratie voor jouw eigen kamer of voor andere dingen.













  1. mijn muurtje, met een tekening die ik heb gemaakt een plantje & een prachtige kalender die ik kreeg.
  2. de polaroids die boven mijn bed hangen. Ik vind het zo leuk! Elke keer als ik de foto's zie denk ik terug aan de leuke momenten.
  3. mijn kast die volstaat met tijdschriften, waar mijn naaimachine staat & sinds gister ook een plantje! leuk is hij he?! Ik ben er echt enorm blij mee.
  4. een grote mand waar ik al mijn paintings in stop, eerst had ik ze altijd overal en nergens liggen, maar dit werkt een stuk beter.
  5. mijn schildersezel, die ik op dit moment gebruik voor een project op school.
  6. mijn bankje, waar ik meestal lekker op ga liggen na werk en veel series kijk maar vooral ook in mijn dummy teken, en blogposts schrijf. Binnenkort krijg ik een kussensloop binnen met een cactus erop, waardoor dit bankje nog leuker & fijner zal worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten