woensdag 30 december 2015

Outift | 301215

Vandaag heb ik na een tijdje weer een outfit post voor jullie. De broek die ik bij deze look aan heb kocht ik laatst bij de vero moda, en ik ben echt verliefd. Ik vind hem zo lekker zitten, en de vintage look maakt het helemaal compleet. alhoewel deze broek niet echt goed doet voor mijn figuur kocht ik hem toch, aangezien dat mij toch vrij weinig uitmaakt. Dat is ook iets wat mij de laatste tijd veel doet nadenken. Het gaat zoveel over hoe perfect je er wel niet uit moet zien, maar wat nou als je gewoon lekker draagt wat je wil?! Tegenwoordig is elk vetrolletje verkeerd en als iemand wat dunner is wordt er ook gelijk weer wat van gevonden. Ik begin steeds meer te dragen wat ik gewoon leuk vind, ongeacht hoe het dan ook werkt voor mijn figuur. Ik voel mij er fijn in, en dat vind ik belangrijk.














Broek - Vero Moda
cohl - Vintage
Ketting - combinatie van Brandy & Melville , en een onbekend winkeltje in talie
choker - Primark
schoenen - Van Haren

wat vinden jullie van mijn gedachtes? ben je het er mee eens? Of niet? I like to know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten