woensdag 13 januari 2016

Outfit | 130116

Terwijl ik begin met het schrijven van deze post, schijnt het zonnetje op de keukentafel en hoor ik de vogeltjesfluiten. Apart is dat, want het is winter. Niet dat ik het erg vind van mij part is het het hele jaar door zomer. Een tijdje terug ging ik met Ishara foto's maken, en toen was het helaas niet zulk weer als dat het nu is. Het was een grauwe dag, en koud was het zeker. Strijdend in de kou en met de harde wind hebben ik en Ishara nog wel wat leuke foto's van elkaar kunnen schieten.








Jurkje - Primark
Denim jacket - gestolen van Ishara
Maillot - Primark
Schoenen - Van Haren

Zelf heb ik ook een Denim jacket, maar wat was dit een geweldig ding zeg. Er zat namelijk een super zachte voering in, wat ideaal was bij het vervelende weer dat er die dag was. Na het strijden in de kou, en het struggelen van outfit changen in de auto vonden wij dat we wel een Happy Meal verdiend hadden. Frietjes, Mac nuggets, een danoontje en natuurlijk het belangrijkste; het speeltje. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten