zondag 25 september 2016

Papillon

" wat had ik onwijs veel zin in deze dag. helaas kon ik niet overal heen rennen waar ik wilde want mijn enkelbanden waren verrekt. Mijn moeder had hier een goede oplossing voor, en had ervoor gezorgd dat ik de hele dag door kon brengen in een rolstoel waardoor ik mijn voet niet zou belasten. de deur ging open richting deze prachtige plek, ik voelde een warme damp op mij afkomen en hoorde al vogeltjes tjilpen. "












alweer langer dan een maand geleden ging ik met mijn moeder een dagje naar de orchideeën hoeve. In mijn hoofd zag ik altijd een plek voor me met honderden orchideeën, maar dit was zeker niet het geval. de orchideeën hoeve is een plek met 7 verschillende tuinen met allerlei soorten planten. het is een fijne plek en het heeft een beetje weg van botanische tuinen. Er waren onwijs veel schildpadjes en vissen. Ook was er een grote vlindertuin met allerlei soorten vlinders die rond fladderden. ik heb enorm genoten en wil er zeker nog eens heen. Als je van Botanische tuinen houd is dit plekje ook zeker het bezoeken waard.

8 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Ziet er zo tof uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, klinkt goed! Wat balen van je enkelbanden.. gelukkig kon je de rolstoel gebruiken :) Beterschap met je enkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er supermooi uit! Moet ik misschien ook maar eens naartoe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat lijkt me dit een leuk plekje! De foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel beterschap met je enkelbanden! Erg mooie foto's heb je wel gemaakt. Deed me meteen denken aan die film 'The Secret Garden' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, lijkt me echt een geweldige plek!

    BeantwoordenVerwijderen