vrijdag 10 juni 2016

2 Ladies

Afgelopen dinsdag ging ik met mijn een collega naar amsterdam voor een workshop van werk. Die duurde maar een half dagje en dus besloten wij de stad de rest van de dag te gaan verkennen. En die avond kwam ik thuis met '2 ladies'. Een daarvan was een mac lipstick die ik al tijden wilde kopen. Bij mij in de buurt is er geen winkel waar je deze prachtige lipstick kan bekijken en dus ging ik naar de bijenkorf. de lipstick was nog mooier dan ik had verwacht en zonder twijfel kocht ik hem. De tweede lady waar ik het over heb is; mijn neuspiercing! Ik ben er zo ongelofelijk blij mee. Ik wilde hem al een tijdje maar twijfelde steeds of ik het nou wel of niet zou doen. Afgelopen dinsdag heb ik het toch gedaan, en ik heb er zeker geen spijt van.






Dit waren drie fotootjes van mijn nieuwe ladies waar ik allebei ongelofelijk blij mee ben. Soms is het heel fijn om jezelf te verwennen met leuke dingen na drukke en stressvolle dagen/weken. En dit was zo'n moment. Ik heb een heerlijk dagje gehad in amsterdam en die herinnering kan ik nu voor altijd in mijn neusje meedragen hihi.

Waar word jij blij van?





9 opmerkingen:

  1. Aah, ze staan je allebei echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die staan je echt heel gaaf! Vooral de neuspiercing kan je heel goed hebben, ik ben jaloers :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je heel goed, de neuspiercing en de lipstick! Goed om jezelf idd af en toe te verwennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lipstick én die piercing staan je echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gaaf, de piercen en de lipstick staan je super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb precies dezelfde neuspiercing. Ik geloof dat ik 'm inmiddels 15 jaar heb. Ook nooit spijt van gekregen. Die kleur lipstick vind ik trouwens erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen