zaterdag 12 maart 2016

Son of force | 120316


Ik werk nu al een paar maanden bij VanHaren, en het bevalt me erg goed! Het team is super leuk en ik vind het werk ook leuk. Ik ontmoet in de winkel veel leuke mensen, en de hele dag leuke schoenen om me heen hebben is natuurlijk ook niet vervelend. Omdat ik wel moet werken op schoenen die wij verkopen moest ik ook schoenen kopen ( He, wat vervelend). Onderhand heb ik afgelopen vier maanden al vijf paar nieuwe schoenen gekocht en daar kwam afgelopen week nog een paar bij. Ik zag ze al een tijdje staan en het leek me fantastisch lekker zitten om een hele dag op te werken. Ik heb het over de Son of force sneakers van Nike.






Omdat de schoen best wel wijd is en ik enorm smalle voeten heb kocht ik er een zooltje bij van fila, en nu lopen ze als pantoffeltjes. Ik ben er enorm blij mee en heb nu al een heleboel outfit combinaties in mijn hoofd zitten voor bij deze prachtige schoentjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten