zondag 14 februari 2016

Lovable | 140216

Een hele tijd terug besloot ik wat cactussen te kopen. Vroeger had ik ze al wel eens, en ik vond ze geweldig. Toen der tijd vooral omdat ik ze weinig tot geen water hoefde te geven. Nu vooral omdat ik iets wilde om mijn kamer op te vrolijken. Na enkele maanden kwamen er steeds meer en meer cactussen bij, en de afgelopen paar maanden ook andere plantjes. Ik merkte dat ik er nu toch geen moeite mee had om ze geregeld water te geven. Dus waarom alleen cactussen?!
Vandaag op valentijnsdag, hadden ik en mijn vriend niet echt iets bijzonders afgesproken. Toch wilden we wat leuks doen.. en wat ik nou leuk vind is een uurtje of twee rond wandelen in de Intratuin. Dus dat deden we. Uiteindelijk kwam ik weer thuis met jawel; plantjes.



Ik kan in de Intratuin wel uren rondlopen, en dat merkte mijn vriend ook wel (hihi) ; " Je vindt plantjes echt heel leuk he?!" En hij moest lachen. Ik zei daarop; " Wat is er, lach je me nou uit??". waarop hij weer zij; "Nee joh, ik vind het gewoon leuk, jij bent leuk".



Zo bracht ik mijn Valentijnsdag dus door. Met mijn twee grote liefdes. Ik vind Valentijnsdag eigenlijk een beetje onzin. Waarom moet er een speciale dag worden vrijgemaakt om aan iemand te laten zien hoeveel hij/zij voor jou betekend. Achja, anderzijds.. een etentje of een cadeautje is ook niet heel vervelend.




De hanger met het plantje erin hebben jullie vast al vaker voorbij zien komen. Ik kocht hem op een beauty event waar ik met mijn zus heen ging. Echt weer zo'n joelle ding; ik ga naar een beauty event en neem mee terug, een plant. Ook vind ik allerlei tekeningetjes met plantjes erg leuk. Vooral die uit de Flow (zie bovenstaande foto).
Ik heb geen idee dat dit een gekke opwelling in mijn hoofd is van een jaar of wat, maar wat ik wel weet is dat deze plantjes mij blij maken. Het vrolijkt mijn kamer op, het geeft mij een huiselijk gevoel, en het maakt mijn kamer meer eigen, waardoor het ook voelt alsof ik echt een eigen plekje heb. Op dit moment zou ik het liefst mijn hele huis volbouwen en mijn eigen jungle ervan maken. Al helemaal als ik op pinterest foto's voorbij zie komen. Als je benieuwd bent, dit is mijn pinterest account; https://nl.pinterest.com/joellejochems/

Wat vind jij onwijs leuk?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten