vrijdag 27 november 2015

The story of art | 271115

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten vind ik het super leuk om naar tweedehands winkels te gaan en daar leuke dingetjes uit te zoeken. Afgelopen woensdag was ik eerder klaar met werk dan ik had verwacht, en verveelde ik mij een beetje. Verveling duurt bij mij nooit lang, en ik weet altijd wel iets leuks om te doen. Zo kwam ik er afgelopen woensdag op om weer een keer naar 'Het Goed' te gaan. Mijn moeder moest toevallig nog boodschappen doen en bracht mij erheen, en toen heb ik op mijn gemak naar allerlei leuke dingetjes kunnen kijken. Leuke kleding items, lp's, verschillende kistjes, typmachines, kaarsjes etc.






Het eerste wat ik kocht was dit boek 'the story of art'. Ik bladerde door dit boekje en ik zag dat er heel veel gebouwen en kunst uit de renaissance instond, wat mij heel erg interesseert. Ik besloot het boekje mee te nemen, en ik heb er nu al veel plezier van gehad!


Ook nam ik een kijkje bij de kleding. Ik vind bontjassen super gaaf, maar wel erg prijzig. Vorig jaar kocht ik een nepbontjas bij de H&M die echt heerlijk zat. Toen kwam ik bij het goed deze tegen. Ik was gelijk verliefd op de hele donkere bruine kleur, en toen ik hem aan deed zat hij ook nog is super.


 ik kwam ook nog een ander jasje tegen waar ik eerst niet zo enthousiast over was, maar toen ik hem aan trok daarentegen wel. de rede dat ik hem toch pakte om te passen, was de enorm mooie stof. Toen ik hem aanhad was de vorm ook gelijk heel anders, en kreeg ik gelijk allerlei beelden in mijn hoofd waarmee ik deze jas zou kunnen combineren.


Verder zag ik allerlei leuke kaarsjes, en aangezien ik er alweer heel wat heb opgebrand moest er een nieuwe bijkomen. Mijn oog viel gelijk op de kaarsjes in een vorm van een cactus, wie verzint het?! geweldig toch! Ik deed ze gelijk in mijn mandje er was geen twijfel, ik moest ze hebben haha :).
Later toen ik ze aan mijn moeder liet zien zei ze dat ze oorspronkelijk van de Xenos kwamen (die had ze daar gezien). Dus als er meer cactus liefhebbende mensen dit lezen; bij de Xenos zijn ze te koop.


Als laatste kocht ik dit brillen hoesje. Nu denken jullie vast; huh maar jij draagt toch helemaal geen bril?! Nog niet! Ik heb afgelopen week twee brillen besteld bij Polette, en die zullen ergens in de komende twee weken bezorgd worden. Ik heb verder geen slecht ziende ogen, maar ik zie brillen meer als accessoire die een outfit helemaal af kunnen maken. Om de bril netjes te houden heb ik dus een hoesje gekocht. Ik vind hem echt prachtig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten