vrijdag 23 oktober 2015

Statement pieces | 231015

Gister ben ik met een vriendin wezen winkelen, en ik ben zeker geslaagd. Ik was opzoek naar twee specifieke dingen, en ik heb ze beide kunnen vinden. Een van deze items was een winterjas. Ik had al een kijkje genomen op de webshop van de Zara, maar ik wilde de jas toch even passen. Het andere wat ik heel graag wilde hebben waren overknee boots.







Dit is hem dan, ik ben er zo blij mee! Eerst was ik erg teleurgesteld, want hij was nergens te vinden in de winkel. Ik moest en zou deze jas kopen dus ik ben het toch nog maar even na gaan vragen. En ik had heel veel geluk, ze hadden er nog een paar in het magazijn liggen. Toen ik hem paste zat hij super fijn, en ik besloot hem gelijk mee te nemen. 



Ik was al een tijdje opzoek naar overknee boots, maar kon nergens degene vinden die ik zocht. de meeste die ik zag hadden geen hak en hadden aan de voorkant een punt vorm. Uiteindelijk heb ik ze gevonden bij de Primark en ik ben er erg blij mee. Ze zitten ook echt super lekker.


Tenslotte vond ik nog deze geweldige klok bij de Outlet store van Expo. Hij is in de vorm van een lp, en dat is ook de reden dat ik hem zo leuk vind. Ik luister graag lp's, maar als je op een lp de tijd ook kan bekijken, waarom dan ook niet?! haha.

Jas - Zara - 79,95
Laarzen - Primark - 28,00
Klok - Expo XL - 10,00



5 opmerkingen: