zaterdag 10 oktober 2015

Loves | 101015

Iedereen heeft wel van die dingen die je heel blij maken. Kleine dingetjes, grotere dingen. Van alles. Ik heb afgelopen tijd veel posts gezien op blogs over de herfst. En wat daaruit wel duidelijk werd is dat heel veel meiden van de herfst houden. Ik niet. De herfst maakt mij snel chagrijnig; de koude wind, veel regen en het word weer snel donker. Deze drie dingen bij elkaar zorgen bij mij vaak voor een 'bad mood'. Omdat ik natuurlijk niet elk jaar drie maanden lang in zo'n mood kan zijn, probeer ik altijd dingen te vinden die mij blij maken. En daarvan wilde ik een paar met jullie delen.








  • boekjes. Ik heb heel veel kleine boekjes en schriftjes waarin ik alles op schrijf wat ik denk, tekeningen en proeven maak en eigenlijk alles in op plak wat mij blij maakt (of juist niet haha).


  • "het" tafeltje ; dit tafeltje heb ik een tijdje terug samen met mijn vriend gemaakt en ik heb hier al mijn cactussen en kaarsjes op gezet. Dit is een foto van een tijdje terug, dus er missen nog wat plantjes en kaarsjes. De dingen op dit tafeltje maken de grauwe herfst dagen wat minder grauw en geven een warm sfeertje in mijn slaapkamer.

  • Herinneringen ; ik maak graag foto's van de dingen die ik mee maak. Dan kan ik op mijn chagrijnige momenten ernaar terug kijken, en dan voel ik mij gelijk beter. Deze foto's heb ik een jaar geleden laten drukken bij de Hema. Ik heb nog een hele stapel, maar deze foto's zijn gemaakt toen ik met mijn vader naar een open dag ging van HKU.
  • En het laatste wat ik met jullie wilde delen, thee. Zoals je ziet op de foto: een lekker kopje thee, 's ochtends vroeg.. of na een lange dag. Ik vind het vervelend dat het nu in de ochtend donker is als ik weg ga naar mijn werk, het maakt me slaperig. Een kopje thee maakt me dan lekker wakker. Daarnaast neem ik ook graag 's avonds voordat ik ga slapen een kopje thee, dan ontspan ik een beetje. de thee van Clipper is mijn favoriet!

Wat maakt jullie blij? Hoort de herfst daar ook bij, of juist niet?












7 opmerkingen:

  1. Leuk artikel ! De dingetjes die je beschrijft zijn ook mijn favorieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post dit!! Ik hou ook écht niet van de herfst, vind het zo wonderlijk dat zo veel mensen er wel van houden, haha! Wat tof trouwens dat jullie dat tafeltje zelf hebben gemaakt! Het ziet er mooi uit, zo met die cactusjes! :)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuk artikel! Vooral met de thee, leuk om het in zo'n boekje te plakken zeg.
    Ik houd normaal gesproken ook niet zo van herfst maar - raar maar waar - dit jaar vind ik het helemaal niet zo erg meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn artikel! Je tafeltje met kaarsjes is zo leuk! Ik ben afgelopen week ook bezig geweest met het versieren van mijn kamer in herfstsfeer, daarover komt van de week een artikel online :). Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a great sketch you have there
    So pretty

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    BeantwoordenVerwijderen